Photo aging kit

Geef duidelijk aan om welk filter het gaat
en wat het probleem is
Plaats reactie
Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Photo aging kit

Bericht door Eliadrijoha » 22 jun 2014 23:54

Grrr. Heb de PA- kit probeert in FU te importeren maar er kwam alleen Frame-2 en dat 11 keer!!! maar géén werkte. Had wel alle filters in de map in PSP bij de lijst " eigen-Insteekfilters". Werkte ook niet een omdat het geen 8bf.zijn en UF liep vast.
UF. weggehaald en een nieuwe geinstalleerd. Die doet het nu maar ik krijg de filters van het PA-kit niet meer uit de eigen filters bij PSP. Heb PSP weggehaald en opnieuw geinstalleerd met het fijt dat ik nu de PA-Kit er Dubbel in heb., alhoewel ik hem nergens meer heb staan.
Ik heb ook de Cache leeggemaakt maar de map Thumps van Correl is nergens te vinden.Ook niet de map met filters van Corel!! Waar kunnen die gebleven zijn? En hoe kan ik dit oplossen.
AfbeeldingAfbeelding

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 23 jun 2014 13:01

Elia, werk je nu met Windows 7?
Heb je de dll bestandjes geplaatst?
Werk je met de 64 bits versie of met de 32?
AfbeeldingAfbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 23 jun 2014 14:48

Corrie, ik heb Win 7, met 64 Bit.
De PSP X3 is een originele (koop) en ik heb er altijd fijn mee kunnen werken maar nu op de nieuwe pc gaat hij steeds vreemder doen.
Intussen heb ik bij Corel (DE) een tool gehaald die méér dinge weghaald als alleen het programma.Er was ook een beschrijving bij hoe ik de "resten" nog kon wissen.Dat ga ik nu doen en dan nog één keer proberen opnieuw te installeren want ik kom voorlopig niet in de stad om een nieuwe te kopen. Er is wel een winkel die het thuisbezorgt maar die hebben het niet op voorraad. Als de PSPx6 goed is, ga ik die bestellen en dan weet ik hoe het moet als de nieuwe komt
Tegen die tijd hoor je mij wel weer roepen om hulp want daarbij moeten verschillende dinge anders zijn.In ieder geval al vast bedankt voor de moeite. :(
AfbeeldingAfbeelding

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 23 jun 2014 18:08

Elia, ik heb toch nog de versie X2 op mijn computer staan.
Dit omdat ik dan alle standaard dingen zoals basisvormen, patronen, selecties e.d. nog heb.
In versie X6 zitten deze namelijk niet allemaal meer, maar ik kan ze dan heel makkelijk kopiëren en in de mappen bij X6 zetten.

Versie X3 en versie X4 (allebei gekochte versies) gingen steeds vreemder doen op mijn nieuwe computer!
Versie X2 werkt nog wel.
AfbeeldingAfbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 24 jun 2014 00:27

Corrie, Versie x2 heb ik ook nog een originele. Die liet steeds de Lap-Top vastlopen als ik een filter gebruikte. Daarom heb ik toen de x3 gekocht. Misschien is het wel een idee om hem hier op de pc. eens te proberen, dan zou die ( bij x6 ) ook kunnen blijven staan. Een vriendin heeft hem nog steeds op een oude duitse XP-Home staan en die doet het perfect.
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Tineke
Berichten: 766
Lid geworden op: 15 sep 2012 10:34

Bericht door Tineke » 24 jun 2014 19:25

De X2 staat er bij mij ook nog steeds op, daar werken alle filters nog perfect :sad:
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie