Babbelhoek 2015

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 16 okt 2015 22:07

Bedankt voor jullie lieve reacties, het is inderdaad moeilijk, erg dubbel.
Het is goed zo.....maar toch.....ik besef nu dat ik toch in amper een half jaar veel kwijt ben, ik weet niet of ik het wel goed zeg. Van de ene kant is er nu een geheel nieuw begin maar het voelt toch anders
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 16 okt 2015 22:20

Lieverd, je bent in feite alles kwijt geraakt wat je lief was!
Het is nu belangrijk dat je jezelf niet kwijt raakt en wat rust krijgt.
Heel veel sterkte! KKSS :-o
AfbeeldingAfbeelding

Mieke
Berichten: 1996
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:42

Bericht door Mieke » 20 okt 2015 14:52

Ik ben het volledig met mijn voorgangers eens lieve Resi. Fijn dat het huisje zo vlug verkocht is. Kan goed begrijpen dat het alleen zijn daar je zwaar valt en ik denk dat je de beste beslissing genomen hebt.
Doe het rustig aan met het ruimen en denk ook vooral aan je gezondheid.
Dikke knuffel van hieruit
KKSS KKSS
AfbeeldingAfbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 01 nov 2015 22:40

Hallo Resi,
Komt tijd,komt raad.. Morgen is een nieuwe dag. Probeer de mooie herinneringen mee te nemen en de rest bij de verkoop achter te laten.
Ik wens je heel veel sterkte en dat je de dag mag nemen zoals hij komt. :-o
AfbeeldingAfbeelding

Tatjana
Berichten: 2001
Lid geworden op: 23 jun 2013 20:14

Bericht door Tatjana » 02 nov 2015 20:20

het is een geheel nieuwe en onbekende fase in je leven Resi.
Je hebt een hoop moeten achterlaten, ook heb je afscheid moeten nemen
van Henri en van jullie toekomst samen.
Dat valt heel erg zwaar, die omslag.
Het kost tijd om te herstellen... sterkte :-o
Afbeelding Afbeelding

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 11 nov 2015 12:11

Waar ik gewoond heb in Sprang-Capelle, daar werd niet aan sint maarten gedaan, hier in dongen weet ik het niet.
M'n dochter heeft wel lampions gemaakt, dus daar in Ermelo zal er wel iets aan gedaan worden
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Mieke
Berichten: 1996
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:42

Bericht door Mieke » 11 nov 2015 16:16

Hier in België heb je delen waar St. Maarten gevierd wordt en de rest is voor de sint.
AfbeeldingAfbeelding

Ina
Berichten: 568
Lid geworden op: 29 aug 2012 16:44

Bericht door Ina » 11 nov 2015 19:22

Ik had nog twee kindjes aan de deur vanavond. Tja dat krijg je als je midden op de Drentse hei woont.... :grin:
Maar goed het was wel weer leuk om kindjes aan de deur te hebben. We hebben jaren gehad dat er niks kwam.
Moesten we al dat snoep zelf opeten... :-D
Afbeelding

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 12 nov 2015 11:24

Hier in Brabant schijnt dat duidelijk niet te leven.
Gister stuurde Silvia een leuk filmpje van haar kindjes, zo schattig om te zien hoe ze met volle overgave staan te zingen en heel hoopvol in de bak met snoep iets uitzoeken :-D :-D
Ze hadden allebei een flinke volle emmer ( tje ) :-D :-D
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 14 nov 2015 19:44

Gister ons huisje in Ermelo verkocht ! Het was een erg emotioneel gebeuren, gelukkig waren de kinderen erbij. Ook zij hadden het er verschrikkelijk moeilijk mee, vooral omdat hun vader daar z'n beste maanden van z'n ziekzijn heeft gehad en we allemaal wisten hoe graag hij daar altijd was, hoe trots hij was als hij weer wat had opgeknapt .

We waren lekker op tijd want we wilden met z'n drietjes op ons gemak van alles afscheid nemen zonder vreemden erbij.
We zijn naderhand met z'n drieën lekker gaan lunchen en hebben fijne herinneringen opgehaald.

Fijn om dit zo met z'n drieën te doen, de kinderen missen hun vader ook heel erg daarom vondt ik het belangrijk dat ze dit op zo'n fijne manier mee af konden sluiten.

Het bankje wat buiten stond en waar Henri zo graag op zat, staat nu bij silvia voor in de tuin, ze is er dolgelukkig mee.
Hans heeft z'n spijkerschort en z'n leren riem om gereedschap aan te hangen met veel liefde omgehangen.....die gaat elke dag mee naar m'n werk mam zei hij, zo heb ik hem altijd bij me.
De rest van de waardevolle herinneringen van het huisje liggen bij mij.

Alweer een hoofdstuk afgesloten, ik ben heel de week voorafgaand erg van slag geweest, maar nu komt er toch een soort van rust over me heen.
Ik moet verder met alle mooie dierbare momenten, dat gaat me met hulp van kinderen en vrienden vast lukken.
Als ik zie wat ik in bijna 8 maanden bereikt en gedaan heb, dan heb ik er een groot vertrouwen in.

Ik hoop dat ik ook weer de rust kan vinden om lekker ontspannen te PSPen
Volgende week krijgen jullie echt de beloofde foto's van m'n huisje te zien, het plekje waar ik me nu heerlijk thuis voel en echt op m'n gemak ben
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie