Babbelhoek 2015

Tatjana
Berichten: 2001
Lid geworden op: 23 jun 2013 20:14

Bericht door Tatjana » 01 dec 2015 19:22

PSPaultje schreef:Pffffffffff net een tand laten trekken. Zit nu met een lelijk gapend gat in mijn onderkaak :-) :)
beter dan het gat in je portemonee :-)
maar alle gekkigheid op een stokje... sterkte ermee Paula het is een moedig besluit :-o
Afbeelding Afbeelding

Mieke
Berichten: 1996
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:42

Bericht door Mieke » 02 dec 2015 17:15

Niet leuk :!:
Mij staat dit ook nog te wachten, morgen krijg ik het verdict #*^
AfbeeldingAfbeelding

PSPaultje
Site Admin
Berichten: 4975
Lid geworden op: 17 aug 2012 20:27

Bericht door PSPaultje » 02 dec 2015 20:15

:???: Jij dus ook.

Sterkte :-o
AfbeeldingAfbeelding

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 02 dec 2015 21:30

Mieke, ook veel sterkte!
AfbeeldingAfbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 03 dec 2015 01:33

Resi, fijn dat je het allemaal zo goed hebt kunnen afwerken en achterlaten. Ik hoop dat je nu in je nieuwe huisje weer helemaal jezelf kunt zijn.

De dames bij de tandarts ook veel sterkte van deze kant.

Hier gaat het helaas niet zo best.
Wij hebben hier de garage onder het huis maar daar loopt bij dit slechte weer steeds water in en niemand kan zeggen waar het naar binnen komt.
de auto´s moeten weer buiten blijven en de autolift naar beneden mogen we ook niet gebruiken wegens gevaar van " kabelbrand"..
Dat betekend ook dat ze mijn rolstoeloprit weer hebben afgebroken om een greppel rond het huis te graven .De müren moeten vrij gelegd worden om te kunnen zoeken waar het water naar binnen kan komen. :-( SSNN

En dan heb ik nog meer slecht nieuws...
Als jullie mijn bericht over de storm in Keule gelezen hebben dan kun je misschien ook nog herrinneren aan de spannende geboorte van "kleine Elia" ..Ze was ons laatste en jongste patenkind en petekind. Ja, ze was...
altijd een vrolijke en opgewekte baby maar toen haar vader vorige week van de nachtdienst naar huis kwam lag ze stil en koud in haar bedje. Ze is aan de "plotselinge kindsdood" overleden. Gelukkig was ze niet ziek en had geen pijn. Ze blijkt gewoon ingeslapen en niet meer wakker geworden te zijn. Gisteren was de mis in de kerk en dat was een droevige gebeurtenis. Na de krematie komt de urn op het graf van haar grootmoeder te staan.Het heeft ons allemaal een flinke zet achteruit gegeven en vooral "Baasje". Hij is weer in een diepe depressie gevallen. Ik zelf leef van de ene dag in de andere en wacht maar af wat de volgende brengt.

Intussen brand het eerste kaarsje al weer en voor je het merkt staat kerstavond weer voor de deur. Ik ga morgen samen met de dochter eens kijken of een beetje groen een andere stemming binnen kan brengen.
Nu ga ik weer naar mijn bed in de hoop nog een uurtje te kunnen slapen.

:smile: groetjes en tot dan maar weer. :cool: :cool:
AfbeeldingAfbeelding

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 03 dec 2015 09:36

Ach Elia, wat een vreselijk nieuws is dit. Onbegrijpelijk dat zo'n lief kindje er ineens niet meer is.
Moet een vreselijke schok voor ouders en iedereen daar omheen zijn.

Dat jullie nu zo'n pech met water hebben is ook heel naar.
Op deze manier krijg je niet de rust die je na zo'n inspannende tijd zo hard nodig hebt!

Ik wens jullie heel veel sterkte KKSS v3##
AfbeeldingAfbeelding

Tatjana
Berichten: 2001
Lid geworden op: 23 jun 2013 20:14

Bericht door Tatjana » 04 dec 2015 09:16

wat een pijnlijke gebeurtenis Elia... dat zo'n klein humpke die zoveel vreugde bracht, er niet meer is :arrow:
dat valt niet te bevatten.
En ook nog heb je zo'n pech met de garage, het gooit je hele dagelijkse leven overhoop
sterkte meiss :-o
Afbeelding Afbeelding

Mieke
Berichten: 1996
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:42

Bericht door Mieke » 04 dec 2015 22:18

Oh Elia... hoe erg. Dit verlies is niet te beschrijven. Ik wens jullie allemaal veel sterkte.
Dikke knuffel van hieruit KKSS KKSS
AfbeeldingAfbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 06 dec 2015 14:36

Danke iedereen voor het medeleven. Ik wilde er niemand mee belasten, alleen laten weten waarom ik de laatste tijd zo zelden hier aanwezig ben. :(
AfbeeldingAfbeelding

carine
Berichten: 330
Lid geworden op: 06 apr 2013 12:56

Bericht door carine » 07 dec 2015 10:45

Elia, wat een moeilijke tijd is dit voor je. Leef met je mee.
10 Jaar geleden heb ik dit ook meegemaakt . :-o

Wij zijn weer terug uit Japan. Al een week, maar had ff een zeer drukke tijd.
Het was een fantastische ervaring.
Erg schoon en veilig land.
Mensen wonen klein en erg op elkaar. Niemand heeft een tuin, hebben ze iets ruimte rond het huis, dan gebruiken ze het voor de auto te parkeren.
In Japan mag je geen auto kopen als je niet kunt aantonen dat je een parkeerplaats hebt.
Mensen zijn vriendelijk, maar bijna niemand spreekt engels. Gelukkig staan europese letters en cijfers tegenwoordig op stations af en toe, zodat je de weg kan vinden. We hebben erg veel gezien.Veel foto's gemaakt.
Ik ben met een fotobewerkingscursus bezig en heb dus nu veel te doen, voor ik het album maak.

Iedereen veel sterkte en veel liefs van Carine.
Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie