Zo veel mooie lessen en zo weinig tijd....

Plaats reactie
Ina
Berichten: 568
Lid geworden op: 29 aug 2012 16:44

Zo veel mooie lessen en zo weinig tijd....

Bericht door Ina » 10 jan 2017 22:52

Zie net weer een nieuw testlesje staan.
pffff...zooo mooi!
Blader dan nog een keertje door de andere lessen en vind het zo jammer dat ik niet weet waar ik mijn tijd weg moet halen om ze te maken.
Word er zelfs een beetje verdrietig van.
Maar...... en dat wil ik dan wel even gezegd hebben.
Ik kom heel af en toe ook bij andere lessen schrijfsters kijken en ik vind de lessen die hier gemaakt worden toch altijd het mooist.
Ik hoop dat ik ooit in de toekomst weer wat meer tijd heb om al dat moois te maken.
Op dit moment wordt ik zo ontzettend opgeslokt door mijn werk, privéleven en de fotografie, dat PSP er bij inschiet.
Jammer, erg jammer. Maar lieve mensen, wat jullie hier maken is Kunst!



:idea:
Afbeelding

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 11 jan 2017 14:56

ik ken dat Ina.....dacht na de dood van Henri zooooooveeel tijd te krijgen.
niks is minder waar, heb een totaal ander leven gekregen waar ik af en toe mezelf moet dwingen....nu ga je pspen :-D

De lesjes lopen niet weg hoor, gewoon een keertje gaan zitten en zeggen, nu ga ik een lesje maken :-D
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

PSPaultje
Site Admin
Berichten: 4975
Lid geworden op: 17 aug 2012 20:27

Bericht door PSPaultje » 11 jan 2017 17:09

Ina, er zijn tijden dat je met andere dingen druk bent. Ik herken dat wel.
Ik moet wel zeggen dat, als ik dan weer een lesje gemaakt/getest heb, ik weer zin krijg in PSP.
AfbeeldingAfbeelding

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 12 jan 2017 11:17

Ik ook Paula, dan ben ik druk en denk al een paar dagen, ik heb zo'n zin om weer eens te PSPen
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Ina
Berichten: 568
Lid geworden op: 29 aug 2012 16:44

Bericht door Ina » 13 jan 2017 20:43

Ja zin om te pspen heb ik wel hoor. Maar als ik aan een les begin, moet hij ook af. En dan zit je er toch zomaar een uurtje of zo bij.
Niets zo erg als halverwege een les te moeten stoppen. :-(
Afbeelding

Tatjana
Berichten: 2001
Lid geworden op: 23 jun 2013 20:14

Bericht door Tatjana » 14 jan 2017 14:46

Ik herken dat ook heel erg.... werk, huishouden, lezen, tv, handwerken... zo veel. Tegenwoordig vind ik amper tijd voor mijn tweede favoriete hobby: borduren, deed ik sinds mijn 15e en toen de PSP tijd aanbrak, heb ik alles laten liggen, bijna alle spullen had ik weggegooid en nu gelukkig toch weer opgepakt. En dan raakt PSP op de achtergrond. Ik heb nog een lesje klaar liggen en hoop die een dezer dagen te plaatsen. Nu krijg ik weer zin om lesjes te maken ... heerlijk!
Afbeelding Afbeelding

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 14 jan 2017 15:52

Ook herkenbaar voor mij hoor!
Ik kom eigenlijk veel te weinig aan mijn andere hobby's toe.
Gitaar- en pianospelen doe ik veel te weinig en het is dat ik dan naar les ga, dan moet je wel.
De tijd vliegt!!
AfbeeldingAfbeelding

Mieke
Berichten: 1996
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:42

Bericht door Mieke » 18 jan 2017 19:53

Hier gaat het ook zo. Wil ik een lesje maken, dan komt er iets anders in de weg en zoals Ina zegt ik wil het ook graag af hebben en niet halfweg moeten stoppen.
Deze namiddag was het hier stralend wandelweer, dus hebben we daarvan dan genoten met de hondjes.
PSP is voor mij vooral als het regenweer is of 's avonds als het voetbal is.
Maar aan zelf lesjes maken kom ik niet meer toe, momenteel is de inspiratie ver zoek.
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie