Moeilijke tijd

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 29 mar 2017 14:45

Wat goed Tatjana dat jullie alles goed hebben kunnen regelen in goed overleg!
Nu fijn tot rust komen en je nieuwe huis tot een fijne plek maken. KKSS
AfbeeldingAfbeelding

Tatjana
Berichten: 2001
Lid geworden op: 23 jun 2013 20:14

Bericht door Tatjana » 30 mar 2017 21:42

Bedankt Paula en Corrie :-o
Gisteren is de echtscheiding ook in de gemeente ingeschreven. Dus nu is het ook definitief. Ik kan het nog steeds niet geloven.
Afbeelding Afbeelding

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 02 apr 2017 10:26

Nu maar eerst tot rust komen Tatjana, de afgelopen jaren zullen nu aan je voorbijflitsen en dat moet ook. Scheiden is ook een soort van rouwen, niemand gaat met plezier van z'n partner af !
Je gaat een mooie tijd tegemoet.....het voorjaar dat ontluikt en de zomer die eraan komt. Geef jezelf de ruimte om dit alles een plaatsje te geven, dat gaat met vallen en opstaan.
Ik weet hoe het voelt om in een ander huis terecht te komen.....ik woon er nu anderhalf jaar en kan pas sinds kort zeggen dat ik me er thuis voel.
Sinds Januari van dit jaar laat ik mn gevoel eindelijk toe en loop er niet meer voor weg, nu komt het echte verdriet er pas uit, maar dat geeft niks, schijnbaar had ik het nodig om het op deze manier te doen.

Doe het op jouw manier en jouw tempo, ik wens je veel kracht en zeker veel geluk voor de toekomst
v3##
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Tatjana
Berichten: 2001
Lid geworden op: 23 jun 2013 20:14

Bericht door Tatjana » 02 apr 2017 13:14

dankjewel voor je lieve woorden Resi. Er is idd tijd nodig om je in een nieuwe plek thuis te voelen. Jij hebt ook veel achter de rug, en kan je je voorstellen hoe dat is. Maar het is zeker fijn als je na een tijdje in je huis om je heen kan kijken en zeggen: ik ben thuis. Dan heb je weer een basis en kan je wat zonniger naar de toekomst kijken. Dat betekent niet dat je het verleden bent vergeten maar met de tijd doet het minder pijn (denk ik).

Voor mij zal het nog even duren, maar vooralsnog geniet ik van het moment en de vrijheid die ik nu heb. Ik mis mijn man niet echt. Ik denk wel vaak aan de goede momenten en voel me dan erg verdrietig. Maar dan denk ik ook aan de moeilijke tijden en ben blij dat ik nu hier zit... Ook ben ik erg blij dat de katten zich steeds meer thuis gaan voelen. Fiona (de zwart-witte) loopt al een paar dagen zelfstandig haar omgeving te onderzoeken en ik vertrouw haar en haar kattenneusje dat ze de weg terug naar de woning vindt. En dat doet ze ook, alsof ze hier al jaren woont. Azrael heeft volgens mij een beetje heimwee en is meestal binnen, maar begint ook langzamerhand naar buiten te komen en snuffelen. Dat is voor mij nu het belangrijkste.
Afbeelding Afbeelding

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 03 apr 2017 14:47

Fijn om te lezen Tatjana, ja het zijn wisselende emoties die je nu ervaart. Je komt er wel !
:-o
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie