wat afwezig

Plaats reactie
maja
Berichten: 136
Lid geworden op: 01 sep 2012 22:51

wat afwezig

Bericht door maja » 02 mar 2013 23:28

Ik ben wat afwezig op dit forum maar dat komt omdat ik de laatste weken wat in de lappenmand zit
Ik heb wat ziekenhuis bezoekjes gehad Niets ernstigs alleen heel lastig. Ik heb het steeds erg benauwd en nu krijg ik een uitgebreide test voor astma
Ook heb ik een flinke oor ontsteking en is mijn trommelvlies aangetast waarschijnlijk door maagzuur en dat komt weer door een kapotte klep die je maag afsluit Als ik slaap loopt er maagzuur omhoog richting oor. Niet te geloven toch.
Op dit moment ben ik rechts helemaal doof Het is nog niet duidelijk of het weer goed komt Ik hoop van wel
Maar al met al zijn dat bezoekjes aan de internist , de longarts en de kno arts Ik ben een dure voor dit jaar voor de verzekering. Ook heb ik een nieuwe rolstoel voor buiten omdat ik na 10 meter lopen geen adem meer krijg en niet meer verder kan lopen moet ik weer gebruik maken van een rolstoel maar het is een hele mooie (lol)
Al dat ziekenhuis geloop vraagt veel tijd en is erg vermoeiend Ik ben echt helemaal op als ik weer thuis ben Voor die vermoeidheid overdag krijg ik een slaaponderzoek om na te gaan of ik wel goed adem kan halen als ik slaap.
sávonds probeer ik mijn eigen clubje bij te houden en veel verder kom ik niet Maar zo gauw ik me beter voelt kom ik hier weer meedoen met de mooie lesjes.
Dus dat is de reden dat ik wat afwezig ben Maar ik kom weer terug hoor.
Fijne zondag allemaal
Afbeelding

PSPaultje
Site Admin
Berichten: 4975
Lid geworden op: 17 aug 2012 20:27

Bericht door PSPaultje » 03 mar 2013 00:01

Jeetje Maja, dat is nogal wat. En je hebt het ziekenhuis en de dokter ook niet naast de deur :!:
Het zou zomaar kunnen dat je ook nog slaap apneu hebt.
Zorg goed voor jezelf en maak je om ons geen zorgen. Wij lopen niet weg.
Belangrijkste is, dat jij je weer beter gaat voelen.
Heel veel beterschap KKSS :-o
AfbeeldingAfbeelding

Resi
Berichten: 4019
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:06

Bericht door Resi » 03 mar 2013 09:48

:-o :-o Maja heel veel beterschap, het is niet niks wat je daar allemaal opnoemt. Eerst maar eens aan jezelf denken en dan weer de rest.
Heel veel sterkte ermee
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 03 mar 2013 10:22

Maja, dat is wel erg veel wat je nu allemaal te verduren krijgt!
Als je steeds naar het ziekenhuis moet voor al die onderzoeken dan ben je daar inderdaad
heel veel tijd aan kwijt en word je heel erg moe!
Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen en wens je veel sterkte! :-o :-o
AfbeeldingAfbeelding

marjo
Berichten: 1807
Lid geworden op: 06 sep 2012 22:42

Bericht door marjo » 03 mar 2013 12:10

Goh Maja, dat is allemaal niet best zeg. Ik hoop dat ze heel snel wat voor je kunnen doen en dat je je weer beter gaat voelen. Denk goed aan je zelf en hier lopen we niet weg hoor. Ik hoop dat je ook weer snel lekker aan het
PSP-en kan gaan. :-o
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Tineke
Berichten: 766
Lid geworden op: 15 sep 2012 10:34

Bericht door Tineke » 03 mar 2013 12:27

Heel vervelend al die onderzoeken, maar als ze daarna maar weten wat het is zodat jij je weer wat beter kan gaan voelen, sterkte en beterschap :-o
AfbeeldingAfbeelding

A3
Berichten: 3040
Lid geworden op: 19 aug 2012 12:21

Bericht door A3 » 03 mar 2013 15:12

Maja heel veel sterkte :-o

Misschien wil je af en toe wat van je laten horen hoe het met je gaat?
liefs A3


Afbeelding

Mieke
Berichten: 1996
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:42

Bericht door Mieke » 03 mar 2013 15:18

Dat is niet niks allemaal Maja, verzorg je goed en laat je goed verzorgen.
Gezondheid gaat voor en zoals ik hier reeds las, we gaan niet lopen.

Ik wens je veel sterkte!

:-o :-o :-o
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie