Sneeuwraam-animatie

A3
Berichten: 3040
Lid geworden op: 19 aug 2012 12:21

Bericht door A3 » 28 nov 2013 21:49

Graag gedaan Elia

Het is toch wat dat ë niet lukt....... bij Corrie gaat de pc kreunen en bij jou komt er ook niks, tja dat maar kopiëren en plakken ...sorry dames :-)
liefs A3


Afbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 29 nov 2013 00:39

Hallo Resi, ook jij bedankt voor het testen. Jij hebt er ook een mooi plaatje van gemaakt.

A3, maak je niet druk, je hebt je best gedaan. Kopiëren en plakken kan ook.

Ik ben al bezig met de volgende te bewerken maar daar zal ik nog maar even mee wachten tot Paula terug is anders gaat Corrie..

:-( :-( niet alleen haar PC. kreunen. :???:
AfbeeldingAfbeelding

A3
Berichten: 3040
Lid geworden op: 19 aug 2012 12:21

Bericht door A3 » 30 nov 2013 22:41

Elia, gewoon inzenden....vindt Corrie he-le-maal niet erg hoor, die is wel wat gewend :???:
liefs A3


Afbeelding

Corrie
Site Admin
Berichten: 4581
Lid geworden op: 18 aug 2012 17:55

Bericht door Corrie » 30 nov 2013 22:59

Ik zit er niet mee hoor Elia.... :) :???:
AfbeeldingAfbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 01 dec 2013 14:07

Geniet eerst maar van het droge weer op deze Zondag. :-o
AfbeeldingAfbeelding

PSPaultje
Site Admin
Berichten: 4975
Lid geworden op: 17 aug 2012 20:27

Bericht door PSPaultje » 01 dec 2013 14:10

Elia ik ga vandaag je lesje testen dus gooi de volgende er maar gewoon in ^^/J :grin:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Tineke
Berichten: 766
Lid geworden op: 15 sep 2012 10:34

Bericht door Tineke » 01 dec 2013 15:47

Ik had hem vorige week ook al gemaakt, maar kwam er door allerlei omstandigheden niet aan toe om het te plaatsen :-x
Er is al veel opgemerkt wat ik ook tegengekomen was, de achtergrond was voor mij ook een beetje onduidelijk, maar ik denk dat het toch we past in het geheel!

Het enige wat ik nog heb aan te merken is vanaf punt 42 in Animatieshop...Invoegen als nieuwe animatie en invoegen na actieve frame..zou ik veranderen in Plakken als nieuwe animatie en plakken na actieve frame...omdat dit zo staat aangegeven in het programma zelf...

Verder is het een hele leuke les om te maken, knap hoor zo voor de eerste keer :sad: :?

Mijn uitwerking
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

PSPaultje
Site Admin
Berichten: 4975
Lid geworden op: 17 aug 2012 20:27

Bericht door PSPaultje » 01 dec 2013 18:21

Hier komt mijn uitwerking

Afbeelding

Dikke complimenten Elia. Je hebt hier een prachtige eerste les neergezet :sad: :sad:

Een paar dingetjes.

Als je bij punt 27 de modus op Vervangen zet, kan punt 29 vervallen.
Je hoeft dat nu niet te veranderen. Misschien iets voor de volgende keer 8-)

Zoals Tineke al opmerkte, is het Plakken na actieve/huidige frame.
Punten 42 - 45 - 48 - 51 - 54 en 57.

Dan nog een tip, omdat ik denk dat veel mensen moeite hebben met de 2 animaties netjes op elkaar te plakken:

Pas in PSP op alle lagen het filter Snowflakes toe. (Nog niet in AS plakken)
Open daarna Kopie 5 EN de bovenste laag met het raam. Laat de bovenste laag steeds geactiveerd.
Bewerken - Kopiëren speciaal - Samengevoegd kopiëren.
Dan pas AS openen en plakken als nieuwe animatie.
Sluit in PSP kopie 5 en open kopie 4. Weer samengevoegd kopiëren en plakken na actieve frame.
enz. enz.

Verder niets gevonden. Het is een supermooie les :?
AfbeeldingAfbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 02 dec 2013 13:31

Tineke schreef:Ik had hem vorige week ook al gemaakt, maar kwam er door allerlei omstandigheden niet aan toe om het te plaatsen :-x
Er is al veel opgemerkt wat ik ook tegengekomen was, de achtergrond was voor mij ook een beetje onduidelijk, maar ik denk dat het toch we past in het geheel!

Het enige wat ik nog heb aan te merken is vanaf punt 42 in Animatieshop...Invoegen als nieuwe animatie en invoegen na actieve frame..zou ik veranderen in Plakken als nieuwe animatie en plakken na actieve frame...omdat dit zo staat aangegeven in het programma zelf...

Verder is het een hele leuke les om te maken, knap hoor zo voor de eerste keer :sad: :?

Mijn uitwerking
Afbeelding
Tineke, bedankt voor het testen. Heb er weer wat door geleerd. :cool:
Mij is wel opgevallen dat jij ook je tweede sierrandje ( er is er maar een van 5 pixels) op de E-mail.rand gezet hebt. Bedoeling was het laatste/binnenste/donkere randje.
AfbeeldingAfbeelding

Eliadrijoha
Berichten: 1160
Lid geworden op: 23 sep 2012 22:27

Bericht door Eliadrijoha » 02 dec 2013 13:40

Paula, fijn dat je niet veel gevonden hebt. Het meeste :-( heeft Corrie al gedaan :grin:

De puntjes van AS.plakken heb ik aangepast. (ik werk nog steeds met de engelse versie).
Je tips heb ik genoteerd voor event. een volgende keer. :-o
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie